DEEP-sprekers

DEEP-sprekers
Ik heb een vraag
Ik heb een vraag

Adriaan Wagenaar

Biografie  |   Boeken  |   Videos

Adriaan Wagenaar helpt uw team en organisatie om doorbraken te realiseren op het gebied van organisatiestrategie, merkbeleid en klantgerichtheid.

Centrale vraag: wat als het goede doen niet langer werkt?

In zijn keynotes en workshops laat Adriaan professionals, managers en beleidsmakers op nieuwe manieren naar hun werk, merk en organisatie kijken: door de ogen van kinderen.

Adriaan filosofeert regelmatig met kinderen en beleidsmakers / ceo’s over organisatie- en maatschappelijke vragen, publiceert hierover of maakt dvd-producties voor organisaties.

Naast zijn werk heeft hij onderwijservaring als gastdocent aan de Rotterdam School of Management (IMBA Program), Academie voor Ondernemerschap van de RuG (Corporate Change), UvA (Authentic Leadership), Business School van de Universiteit Maastricht, NCOI Onderwijsgroep(Leergang Bedrijfskundig Management, NIMA Marketingcommunicatie B, NIMA Marketing B en C, Organisatiestrategie & Performance en Strategisch Marketingmanagement, Persoonlijke Groei en Zelfinzicht) en Vergouwen Overduin (Incompany trainingen Mindfulness).
 
Sinds 2014 is hij ook verbonden aan Blended University, waar hij een Blended Learning programma ontwikkelde rondom Persoonlijk Leiderschap.

Publicaties:
- 2006: Grote Denkers Kleine Denkers
- 2008: Rubriek Filosoferen met Kinderen (Kinderen over levensvragen) in Happinez
- 2010: Vindingrijkheid als economisch principe
- 2011: Kijk op Klantgerichtheid (Rob Beltman, Ed Peelen, Gerard Struijf, Adriaan Wagenaar)
- De Tao van Klantgerichtheid (maart 2011)
- Veranderen doe je in kringetjes (2014): Visies van kinderen op de circulaire economie

Adriaan werkte mee aan het boek ‘Verlichting in Business’en ‘BLOEI!: Geluk als economisch principe in organisaties’ van Kees Klomp.

 

Adriaan Wagenaar
Adriaan Wagenaar

Categorieën


Inzetbaarheid

lezingen advies trainingen teambuilding filosoferen met kinderen en CEO's