DEEP-sprekers

DEEP-sprekers
Ik heb een vraag
Ik heb een vraag

Hans Kloosterman

Biografie  |   Boeken  |   Videos

Hans Kloosterman (1964) is een Tibetaanse boeddhist en studeert aan het Tibetaanse Kagyu Vasjrayana instituut in het Belgische Huy, dat een kleine kloostergemeenschap heeft met enkele lama’s, monniken en nonnen. Hij heeft zes jaar geleefd als monnik in opleiding bij zijn Tibetaanse leraar Lama Zeupa en bestudeert vanaf 2000 het Hindoeïsme en sinds 2005 het boeddhisme. Hij geeft les in hatha yoga, Chi Kong en meditatie.

In de mindfulness-trainingen leert hij mensen volledig in het moment aanwezig te zijn bij alles wat ze doen en zich bewust te worden op drie niveaus: fysiek, emotioneel en mentaal. Hij geeft aan particulieren en bedrijven workshops, weekend en weekretraites in binnen en buitenland. Klanten: Aegon, L’oreal, Rabobank. Thema’s: stressvermindering op de werkvloer, ziekteverzuim verlaging, verhoging effectiviteit, balans brengen tussen werk en privé, omgangsvormen verbeteren.

Hij heeft 30 jaar in de dames en herenmodebranche gewerkt bij de Bijenkorf, Kreymborg, Perry Sport en Promiss als inkoop en verkoopmanager. In 2000 is hij een werving en selectiebureau genaamd RS Group begonnen met vestigingen in Den Haag, Antwerpen en Brussel. In 2014 is zijn bedrijf verkocht aan de medewerkers om zich volledig te wijden aan zijn missie: “Creating Awareness”. Hans is een dienende leider en heeft o.a. workshops georganiseerd over dienend leiderschap in samenwerking met Paul de Blot.

Hans is de auteur van het onlangs verschenen autobiografische boek ‘Van snob tot monnik’. Zijn roeping is: Creating Awareness.

Hans Kloosterman
Hans Kloosterman

Categorieën


Inzetbaarheid

Mindfulness op het werk & Mindfulness Leiderschap

Management en leiderschapsontwikkeling


Talen

Nederlands
Engels